Freesco, NND, CDN, EOS http://forum.freesco.pl./ |
|
Serwer Couter Strike pod NND http://forum.freesco.pl./viewtopic.php?f=24&t=15985 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | lankrokus [ środa, 26 września 2007, 17:06 ] |
Tytuł: | Serwer Couter Strike pod NND |
Witam, posiadam w sieci najnowsze NND. Czy da się postawić na nim serwer CS-a dostępny zarówno z lanu jak i z zewnątrz? Czy jest gdzieś szczegółowy opis jak tego dokonać? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. |
Autor: | MAC!EK [ środa, 26 września 2007, 17:12 ] |
Tytuł: | |
tak jak na każdym innym linuxie, szukaj opisów na stronach CSa, w razie problemów pytaj. |
Autor: | lankrokus [ środa, 26 września 2007, 17:14 ] |
Tytuł: | |
super! Już leci install... |
Autor: | MAC!EK [ środa, 26 września 2007, 17:23 ] |
Tytuł: | |
lankrokus pisze: super!
Już leci install... takie serwery są najczęściej już statycznie skompilowane i nie wymagają nic oprócz uruchomienia na serwerze. |
Autor: | JakubC [ środa, 26 września 2007, 17:59 ] |
Tytuł: | |
http://linux.gizmodise.com/2007/07/coun ... erver.html Tu masz bardzo dobrą instrukcję. Jak chcesz steamowy to nie rób po prostu tej podmiany plików. Na non-steamie chodzą też klienty steam. Gdybyś potrzebował jakiś konkretnych rozwiązań - pisz Otwierasz port 27015 na zewnątrz. Pozdrawiam |
Autor: | Albercik [ środa, 26 września 2007, 21:34 ] |
Tytuł: | |
JakubC pisze: http://linux.gizmodise.com/2007/07/counter-strike-16-no-steam-server.html
Tu masz bardzo dobrą instrukcję. Jak chcesz steamowy to nie rób po prostu tej podmiany plików. Na non-steamie chodzą też klienty steam. Gdybyś potrzebował jakiś konkretnych rozwiązań - pisz Otwierasz port 27015 na zewnątrz. Pozdrawiam A coś o QIII pod linuksem - oczywiście jako serwer dedykowany - słyszeliście? Nic na ten temat nie mogę znaleźć.... |
Autor: | lankrokus [ środa, 26 września 2007, 21:49 ] |
Tytuł: | |
No tak, wszystko było ok do pewnego momentu: Mamy tak: [root@serwer admin]# ./steam -command update -game cstrike -dir ~/hlds_l -verify_all -retry Checking bootstrapper version ... Getting version 23 of Steam HLDS Update Tool Downloading. . . . . . . . . . . . Steam Linux Client updated, please retry the command [root@serwer admin]# ./steam -command update -game cstrike -dir ~/hlds_l -verify_all -retry Checking bootstrapper version ... Updating Installation Błędna instrukcja co jest grane? Chce zrobic non steama. |
Autor: | JakubC [ środa, 26 września 2007, 23:17 ] |
Tytuł: | |
Gdybyś się kierował instrukcją wszystko by już działało... ./steam -command update -game cstrike -dir ~/hlds_l |
Autor: | czerwo [ piątek, 28 września 2007, 00:38 ] |
Tytuł: | |
Albercik pisze: A coś o QIII pod linuksem - oczywiście jako serwer dedykowany - słyszeliście? Nic na ten temat nie mogę znaleźć....
Odpala sie jak zwyklego Q3 tylko z przelacznikiem. Dziala na NND. EDIT: SOrki moj blad q3ded jak zainstalujesz pakiet z 3q pod linuxa to plik ten jest w standardzie. |
Autor: | lankrokus [ piątek, 28 września 2007, 00:42 ] |
Tytuł: | |
hmm... dalej to samo. nie mogę tego ruszyć... |
Autor: | JakubC [ piątek, 28 września 2007, 01:23 ] |
Tytuł: | |
Skasuj katalog i rób od zera zgodnie z instrukcją, którą Ci podałem. Skoro u mnie działa, to nie ma wała, żeby nie działało u Ciebie. Nie podawaj ścieżki dir, najwyżej potem przekopiujesz sobie cały katalog gdzie indziej. Podpowiedź: Nie uruchamiaj serwera CS na roocie |
Autor: | lankrokus [ piątek, 28 września 2007, 14:57 ] |
Tytuł: | |
JakubC pisze: Podpowiedź: Nie uruchamiaj serwera CS na roocie
a dlaczego? (jestem niezbyt biegły w linuxie... ) |
Autor: | JakubC [ piątek, 28 września 2007, 15:26 ] |
Tytuł: | |
Potencjalne niebezpieczeństwo. Ktoś kto przechwyci aplikację serwera counter strike, przechwyci również roota. |
Autor: | Kszych [ wtorek, 12 lutego 2008, 15:02 ] |
Tytuł: | |
mój bój z CS-em (po zainstalowaniu i uruchomieniu) kończy się na komunikacie z debug.log : [root@serv user]# mc debug.log [B---] 0 L:[ 78+47 125/125] *(7733/7733b)= <EOF> Arglist at 0xbfffd78c, args: Locals at 0xbfffd78c, Previous frame's sp is 0xbfffd7c0 Saved registers: ebx at 0xbfffd7ac, ebp at 0xbfffd7b8, esi at 0xbfffd7b0, edi at 0xbfffd7b4, eip at 0xbfffd7bc End of Source crash report ---------------------------------------------- ---------------------------------------------- CRASH: pią lut 8 06:47:47 CET 2008 Start Line: ./srcds_i486 -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -debug -condebug Core was generated by `./srcds_i486 -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -debug -condebu'. Program terminated with signal 4, Illegal instruction. #0 0x002ff913 in ConVar::Create(char const*, char const*, int, char const*, bool, float, bool, float, void (*)(ConVar*, char const*)) () fro #0 0x002ff913 in ConVar::Create(char const*, char const*, int, char const*, bool, float, bool, float, void (*)(ConVar*, char const*)) () fro #1 0x002ffbc5 in ConVar::ConVar(char const*, char const*, int, char const*) () from bin/vstdlib_i486.so #2 0x0036f8c3 in __static_initialization_and_destruction_0(int, int) () from bin/dedicated_i486.so #3 0x0039dfa5 in __do_global_ctors_aux () from bin/dedicated_i486.so #4 0x00343f6d in _init () from bin/dedicated_i486.so #5 0x00119fd9 in call_init () from /lib/ld-linux.so.2 #6 0x0011a0c2 in _dl_init_internal () from /lib/ld-linux.so.2 #7 0x00248de3 in dl_open_worker () from /lib/libc.so.6 #8 0x00119e58 in _dl_catch_error_internal () from /lib/ld-linux.so.2 #9 0x002491fe in _dl_open () from /lib/libc.so.6 #10 0x0014ae91 in dlopen_doit () from /lib/libdl.so.2 #11 0x00119e58 in _dl_catch_error_internal () from /lib/ld-linux.so.2 #12 0x0014b251 in _dlerror_run () from /lib/libdl.so.2 #13 0x0014aed3 in dlopen@@GLIBC_2.1 () from /lib/libdl.so.2 #14 0x0804906a in main () No symbol table info available. From To Syms Read Shared Object Library 0x0012a5b0 0x00142664 Yes /lib/libm.so.6 0x0014ad70 0x0014b984 Yes /lib/libdl.so.2 0x001625f0 0x0024c878 Yes /lib/libc.so.6 0x001109c0 0x0011e83b Yes /lib/ld-linux.so.2 0x0027d190 0x002987c0 Yes bin/tier0_i486.so 0x002a9040 0x002b14f4 Yes /lib/libpthread.so.0 0x002fc910 0x00305ff0 Yes bin/vstdlib_i486.so 0x00343fb0 0x0039dfb0 Yes bin/dedicated_i486.so Stack level 0, frame at 0xbfffd7c0: eip = 0x2ff913 in ConVar::Create(char const*, char const*, int, char const*, bool, float, bool, float, void (*)(ConVar*, char const*)); saved eip 0x2ffb called by frame at 0xbfffd7f0 Arglist at 0xbfffd78c, args: Locals at 0xbfffd78c, Previous frame's sp is 0xbfffd7c0 Saved registers: ebx at 0xbfffd7ac, ebp at 0xbfffd7b8, esi at 0xbfffd7b0, edi at 0xbfffd7b4, eip at 0xbfffd7bc End of Source crash report ---------------------------------------------- W czym problem ? pozdrawiam ... |
Autor: | wanter [ środa, 13 lutego 2008, 15:51 ] |
Tytuł: | |
Ja mam inny problem, u mnie serwer sie odpala i dobrze działa ale, no właśnie ale z jednym wyjątkiem. Niby serwer dodawany jest do listy serwerów ale niestety go tam nie ma:( Przez co nikt sie do niego nie dołącza oprócz ludzi, którym dam adres. Wie ktoś o co chodzi? Taką komendą odpalam serwa: ./hlds_run -game cstrike +sv_lan 1 +port 27015 +map cs_assault -pingboost 3 -maxplayers 11 exec server.cfg Oto log ze startu serwa: Auto detecting CPU Using AMD Optimised binary. Auto-restarting the server on crash Console initialized. scandir failed:/usr/hlds/./valve/SAVE scandir failed:/usr/hlds/./platform/SAVE Protocol version 47 Exe version 1.1.2.5/Stdio (cstrike) Exe build: 02:38:45 Jul 7 2004 (2738) STEAM Auth Server couldn't exec language.cfg Server IP address 192.168.1.1:27015 Metamod version 1.19 Copyright (c) 2001-2006 Will Day <willday@metamod.org> Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'. This is free software, and you are welcome to redistribute it under certain conditions; type `meta gpl' for details. AMX Mod X version 1.8.0.3660 Copyright (c) 2004-2006 AMX Mod X Development Team AMX Mod X comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `amxx gpl'. This is free software and you are welcome to redistribute it under certain conditions; type 'amxx gpl' for details. scandir failed:/usr/hlds/./valve/SAVE scandir failed:/usr/hlds/./platform/SAVE L 02/13/2008 - 14:49:36: -------- Mapchange to cs_assault -------- [WC3] Using Engine Module, Long Term XP Modus, saving xp to: Vault[1] SQL[0] [AMXX] Zaladowano 4 adminow z pliku Admin Spectator ESP v1.3, Copyright (C) 2006 by KoST Cmd_AddCommand: fullupdate already defined Executing AMX Mod X Configuration File Czestotliwosc wyswietlania wiadomosci: 3:20 minut Minimalna czestotliwosc dla tej wiadomosci to 38 sekund Czestotliwosc wyswietlania wiadomosci: 0:38 minut Client menu item 1 added to Client Menus Front-End: "Warcraft 3" from plugin "Warcraft 3 XP" Client menu item 2 added to Client Menus Front-End: "Warcraft 3 shopmenu" from plugin "Warcraft 3 XP" Adding master server 69.28.151.162:27010 Adding master server 68.142.72.250:27010 Help. |
Autor: | JakubC [ środa, 13 lutego 2008, 16:03 ] |
Tytuł: | |
Rozumiem, że chcesz aby Twój serwer nonsteama znalazł się na liście steamowej?? zareklamuj się na forum.wiaderko.pl i będziesz miał zapchany serwer 24/h. Milej walki z cziterami. Pozdrawiam |
Autor: | wanter [ środa, 13 lutego 2008, 16:06 ] |
Tytuł: | |
Ale powinno to normalnie działać, swego czasu jak miałem serwa na Windowsie to od razu ludzie wbijali czyli musieli widzieć. |
Autor: | mazol [ środa, 13 lutego 2008, 19:24 ] |
Tytuł: | |
@wanter Jesli chcesz aby twoj serwer byl widoczny na liscie serwerow w zakladce internet dopisz do pliku server.cfg wpis: @Kszych Start Line: ./srcds_i486 -console -game cstrike +map de_dust -maxplayers 16 -debug -condebug nie za duzo tych debugow? odpalaj tak: ./hlds_run -game cstrike +map de_dust +maxplayers 16 +port 27015 -debug a jeszcze lepiej na screenie BTW: zapraszam na serwer TP cs 1.6 STEAM http://cs.u-mazola.pl -> 193.218.155.184:27021 |
Autor: | Kszych [ środa, 13 lutego 2008, 20:19 ] |
Tytuł: | |
[quote="mazol"]@Kszych odpalaj tak: ./hlds_run -game cstrike +map de_dust +maxplayers 16 +port 27015 -debug tak odpalając błąd: Auto detecting CPU Using default binary. Enabling debug mode Server will auto-restart if there is a crash. ./srcds_run: line 344: 2534 Błędna instrukcja (core dumped) $HL_CMD email debug.log to linux@valvesoftware.com w pliku debug.log: ---------------------------------------------- CRASH: śro lut 13 19:17:30 CET 2008 Start Line: ./srcds_i486 -game cstrike +map de_dust +maxplayers 16 +port 27015 -debug Core was generated by `./srcds_i486 -game cstrike +map de_dust +maxplayers 16 +port 27015 -debug'. Program terminated with signal 4, Illegal instruction. #0 0x002ff913 in ConVar::Create(char const*, char const*, int, char const*, bool, float, bool, float, void (*)(ConVar*, char const*)) () from bin/vstdlib_i486.so #0 0x002ff913 in ConVar::Create(char const*, char const*, int, char const*, bool, float, bool, float, void (*)(ConVar*, char const*)) () from bin/vstdlib_i486.so #1 0x002ffbc5 in ConVar::ConVar(char const*, char const*, int, char const*) () from bin/vstdlib_i486.so #2 0x0036f8c3 in __static_initialization_and_destruction_0(int, int) () from bin/dedicated_i486.so #3 0x0039dfa5 in __do_global_ctors_aux () from bin/dedicated_i486.so #4 0x00343f6d in _init () from bin/dedicated_i486.so #5 0x00119fd9 in call_init () from /lib/ld-linux.so.2 #6 0x0011a0c2 in _dl_init_internal () from /lib/ld-linux.so.2 #7 0x00248de3 in dl_open_worker () from /lib/libc.so.6 #8 0x00119e58 in _dl_catch_error_internal () from /lib/ld-linux.so.2 #9 0x002491fe in _dl_open () from /lib/libc.so.6 #10 0x0014ae91 in dlopen_doit () from /lib/libdl.so.2 #11 0x00119e58 in _dl_catch_error_internal () from /lib/ld-linux.so.2 #12 0x0014b251 in _dlerror_run () from /lib/libdl.so.2 #13 0x0014aed3 in dlopen@@GLIBC_2.1 () from /lib/libdl.so.2 #14 0x0804906a in main () No symbol table info available. From To Syms Read Shared Object Library 0x0012a5b0 0x00142664 Yes /lib/libm.so.6 0x0014ad70 0x0014b984 Yes /lib/libdl.so.2 0x001625f0 0x0024c878 Yes /lib/libc.so.6 0x001109c0 0x0011e83b Yes /lib/ld-linux.so.2 0x0027d190 0x002987c0 Yes bin/tier0_i486.so 0x002a9040 0x002b14f4 Yes /lib/libpthread.so.0 0x002fc910 0x00305ff0 Yes bin/vstdlib_i486.so 0x00343fb0 0x0039dfb0 Yes bin/dedicated_i486.so Stack level 0, frame at 0xbfffd7d0: eip = 0x2ff913 in ConVar::Create(char const*, char const*, int, char const*, bool, float, bool, float, void (*)(ConVar*, char const*)); saved eip 0x2ffbc5 called by frame at 0xbfffd800 Arglist at 0xbfffd79c, args: Locals at 0xbfffd79c, Previous frame's sp is 0xbfffd7d0 Saved registers: ebx at 0xbfffd7bc, ebp at 0xbfffd7c8, esi at 0xbfffd7c0, edi at 0xbfffd7c4, eip at 0xbfffd7cc End of Source crash report ---------------------------------------------- thx za pomoc ... |
Autor: | mazol [ środa, 13 lutego 2008, 21:39 ] |
Tytuł: | |
a jaki sprzet masz pod ten serwer? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+2godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |